BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

duminică, 24 mai 2009

Batranica simpatica

Din tot acel hypermarket,o batranica a fost singura care mi-a atras atentia (exceptand toti acei copilasi draguti pe care imi vine sa-i smotocesc asemeni chestiutelor de plus).Era dezorientata.Mi s-a adresat.Era interesata de o masina de spalat se pare pentru un nepot de-al ei venit in oras.Ea era o femeie simpla de la tara.Dar tare expresiva era.Fata ii suradea si statea pe bancuta chiar in fata mea asteptandu-si fiica sa iasa cu cateva cumparaturi facute.
Modesta,parea cu sfiala de colo-colo cand simtea ca amorteste acolo probabil.Imi povestea cu tandrete daca isi poate gasi o masina de spalat,model dinacela doar cu storcator(Otilia sau cum se numea pe vremuri)pentru ca doar de 3 milioane dispunea.
Era imbracata intr-un deux-piece de culoare verde-tutun si incaltata in niste sandale crem stranse pe piciorul zbarcit de batranete.Era scunda si se apleca spre stanga apoi spre dreapta asemeni unei ratuste.Avea parul grizonat,scurt si cret si un ruj rosu discret pe buze.Isi tot framanta mainile.
Cand a aparut fata ei,fata i s-a luminat.A luat bagajele apoi s-a intreptat spre iesire...nu inainte de a-mi ura:"Multa sanatate,domnisoara."Prinsa in tabloul meu,am realizat putin tarziu.Am apucat doar sa-i trasmit un "la revedere" si sa-i impartasesc un zambet ca si cum ar fi fost bunica mea.Cateva clipe mai tarziu,ma tot gandeam la scena draguta.
Cate emotii iti poate crea un strain simplu...

Un comentariu:

Lingura-Guy spunea...

Dap...eu cand vad asa ceva de obicei ma umfla plansu...e foarte trist si in acelasi timp super tare...si nush..oricum inca o intamplare din cartea cartilor REAL-fara egal-ardo