BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

luni, 18 mai 2009

Wild weekend


Dupa o perioada destul de lunga in care monotonia parea nemiscata din viata mea,se pare ca acest weekend a fost mai mult decat bine-venit cu toate activitatile lui insirate de care bineinteles ca am profitat la maxim.
So...sambata a inceput cu o scurta expozitie de fotografie a unor tineri aspiranti de arta.Destul de interesante exponatele.Sper ca pe viitor sa vina si randul meu.Apoi a urmat o scurta plimbare cu amicul meu Cipri (o portie de ras in plus nu strica niciodata) dupa care,mai pe seara,am presarat un photoshoting de la care astept cu nerabdare sa vad ce-a rezultat si sa pot fi critica cu mine insami.Spre final,m-am delectat cu o plimbare in autobuz unde un mos canta la un acordeon "M-am nascut intre carpati",felul doi a fost o vizita la Muzeul de Istorie(daca tot era Noaptea Muzeelor) si spre ziua,ca desert,un biliard.
A2a zi,cea de duminica,trezita fresh,am luat-o de la capat.Programul era deja facut pentru un gratar pe plaja si sa-mi murez corpul in apa.Dupa cativa mici inecati in burtile noastre, o muzica populara de imitatie de trupa Jukebox era tot ce trebuia ca sa rupa monotonia si pustietatea plajei.
Eh...si uite asa...cu putin soare adunat in corpul meu si o praji in parc,s-a incheiat un weekend minunat.

Niciun comentariu: