BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

vineri, 22 mai 2009

Emotii



Ieri am avut palpitatii si ma tot tineam sa povestesc.S-a intamplat ca,indreptandu-ma spre locul primei mele zile de munca sa remarc un tanar inalt,slabut si cu un cadou in mana.Bun...pana acum nimic deosebit.Doar ca acel baiat semana extreb de bine cu T.
Cand l-am vazut pe strada intreptandu-se catre autobuz sa urce,inima mi-a stat in loc.Imbracat asemanator si cu parul oarecum lung si pe ochi,era copia fidela a amorezului meu din "tinerete".
Se tinea de bara,parand ca are un cadou greu de carat pentru kilogramele lui.A coborat in acelasi loc cu mine,apoi o perioada am traversat parcul impreuna.Mergand pararel,destul de departe,priveam cu coada ochiului la mersul lui sictirit si pasii mari facuti de acele picioare uscative.Un pic aplecat in fata,nerabdator sa ofere acel cadou.Ma simteam de parca revenisem la varsta cand eram impreuna cu T si cum fiecare gest al necunoscutului parea tras la xerox.Mi-a facut placere intr-un fel.
Apoi el s-a dus pe drumul lui si eu am ramas doar cu revenirea amintirilor...

Niciun comentariu: