BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

joi, 7 mai 2009

Atractie in nestiut

Michael Buble - Home

Urcand in autobuz(5-ul vietii),m-am asezat pe scaun.Am avut "partener" un tanar prezentabil cam de-o varsta cu mine.Il admiram din cand in cand atunci cand priveam pe fereastra.Nu puteam observa mare lucru din chipul lui care era indreptat tot spre geamul care se pare ca ii oferea o panorama mai interesanta decat daca ar fi privit la mine de exemplu.Ii observam genele lungi care se lasau cu incetinire apoi isi ridica privirea spre ceva banal de privit.Ii vedeam doar un crampei din buzele-i carnoase.Ma fascinau.Purta o camasa oranj in carouri care parea ca ii se reflecta pe chipul luminat de soare si un pantalon de jeans destul de stransi pe picioarele lui ferme si lungi.Cu o casca in urechea stanga,parea ca asculta cum imi framant mainile sau cum ma foiesc pe acel scaun,nestiind cum sa-mi intorc privirea ca sa-l admir mai bine,insa nu reauseam si nici nu vroiam sa atrag atentia prea mult.Parea timid,retras in muzica lui si in peisajul urban pe care il capta cu privirea.Nu as fi vrut sa fie atras de mine ci doar sa-mi dea ocazia sa-i admir chipul complet.
Dar la un moment dat s-a ridicat.I-am facut loc,lasandu-l sa-mi "scape".Era firesc sa fie asa.
Statea destul de aproape de mine.Probabil il voi revedea in autobuz sau cine stie...va ramane un mister.Si de fapt...asta imi place cel mai mult.

Un comentariu:

joe spunea...

:)) nebunii din autobuz...