BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

marți, 19 mai 2009

O fetita...

Ea mi-a sarit in ochi in timp ce stateam in statie asteptand autobuzul.Era o fetita de vreo 4-5 ani,cu un ghiozdanel cu un ursulet pe el care o tinea pe mama ei de mana.Ce mi-a atras atentia cel mai mult era fragilitatea ei.Copila avea niste picioruse ca niste sipci de lemn si prin acei pantaloni largi,contrastul parea mult mai mare.In autobuz m-am asezat in spatele lor.Cu manuta firava lipita de geam,parea ca raseze soarele trec prin ea.Avea parul scurt si o geaca prea larga pentru corpul micutei fiinte.Am constatat ca nu prea putea vorbi.Silabisea intr-o limba inteleasa probabil doar de mama ei.Am realizat ca ceva nu e in regula cu ea.Se vedea pe chipul ei o boala ascunsa.Se agita pe acel scaun,probabil doar ca sa-i acorde mama ei putin atentie.La un moment dat a pus mana pe capul unei doamne cu o palarie.Se cuibarea la pieptul mamei ei.Apoi mama isi lasa capul pe capusorul ei de marimea unei mingii de handbal.Stateau nemiscate cateva secunde,apoi ea mai "gangurea" cateva cuvinte.Imi imaginam ce dureros trebuie sa fie pentru acea mama sa-si vada copilul in acea stare si neputinta de a-i oferi un ajutor mai mare decat psihic.Imi parea rau ca a trebuit sa cobor pentru ca as fi vrut s-o mai privesc pe copila fragila dar cu o expresie serioasa ca a unui adult.

Un comentariu:

joe spunea...

ce ajutor psihic, cand copilul nu intelege perfect ce-i psihicul?