BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

vineri, 29 mai 2009

Pumn in stomac


Goo Goo Dolls - Better Days

Desi in ultima vreme am avut preocupari mai multe in care nu m-am mai gandit la ceea ce-mi lipseste,la o prezenta masculina care sa ma intrebe cum m-am simtit in aceasta zi (blogul e iubitul meu) sau zile insorite perfecte de fotografiat,sau plimbari cu rolele si chiar si cantatul meu de zi cu zi...aseara am avut iar o mica lupta cu mine insumi.Ganduri valmasite care nu mai stateau la rand ca sa iasa afara,se napusteau asupra-mi creandu-mi niste senzatii nu tocmai placute.
Imi amintisem de-o gramada de momente nereusite din viata mea si de neputinta de a intoarce timpul ca sa le pot schimba.Oricum,orice lucru facut chiar si intr-un moment prost,poate capata o nuanta pozitiva atata timp cat tragi niste concluzii constructive.Chiar si asa...privind la general...i was sooo fucked up.
Toate aceste reveniri s-au adunat ca o baltoaca in ochii mei gata sa se reverse insa imi construiam un baraj de acumulare.Si aceste retineri de revarsari se acumulau in stomacul meu,primind pumnii grei ai nerealizarii,ai dezmadejdei,ai descurajarilor si neputintei.Ce poate urma?
Sunt convinsa ca aceste lucruri se vor diminua doar in anumite momente de distratie a creierului meu infestat de intrebarea: "Dar daca..."
Dar exista mereu o speranta...Oare?!

Niciun comentariu: