BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

vineri, 15 mai 2009

Cadere libera

Normal.Apoi in cerc lume,privindu-se pe rand.Spuneau povesti,bancuri si intamplari mai ciudate.Dupa fiecare urmau rasete stridente si o invalmaseala de tonalitati.Haotic.Urmau respiratiile greoaie intr-o postura de relax.Apoi linistite.
La un moment dat totul se pierde.Observ in jurul meu doar siluetele unor persoane pe care ii asociez cu cate ceva...sau altcineva.
Ramasa intr-un picaj al gandurilor,stateam nemiscata.In simteam ca in vid.Nu stiam pe ce taramuri sa raman: subconstienta mea sau realitatea agitata.Imi venea sa plang,sa dorm,sa ma legan,sa fredonez.Ma gandeam cum as putea sa le fac pe toate odata.
In final m-am ridicat.A trebuit sa revin la prezent.
Tot ce-mi mai placea era briza racoroasa care imi adia in plete si o melodie ramasa in minte...
Connect-R- fara

Niciun comentariu: