BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

joi, 28 mai 2009

Un zambet emana culoare

A trecut putin peste o saptamana din aceasta promotie.Cunosc aproape tot personalul magazinului Real si fiecare din ei imi zambeste cersindu-mi cate un produs pentru care imi inventeaza cate un text.Acum s-au mai obisnuit cu gandul ca nu mai dau nimic.
Si asa...Stau cand in fata,holbandu-ma la fiecare cumparator care intra si ma intreaba cum sa castige mingea aia (care oricum nu se castiga),si cand ma mut dincolo la raft incercand sa conving multimea sa aleaga un miros.Si pentru asta ce e necesar?...Un zambet...pentru fiecare trecator grabit sa gaseasca standul de unde are nevoie de un...ceva..Se trezeste cu mine in fata si cu zambetul meu larg si fortat, miorlaind cateva cuvinte pe care oricum le uita.,insa imi "fotografiaza" zambetul.Ma intreaba care imi place si gata...pleaca cu produsul.Eu mandra de puterea mea de convingere si de zambetul pe care il afisez sub gandul durerilor de picioare.
Asa am descoperit ca sunt multe momente in viata cand un zambet poate schimba multe...
Si cand ma gandesc cate ganduri ascunse se pot ascunde in spatele unui zambet.

Un comentariu:

yna spunea...

Adresa blogg-ului tau am primit-o azi ,orele 10.30(de la un personaj despre care ai scris intr-una din postari).Ti-am citit blogg-ul cap coada si ce pot sa-ti spun decat ca ESTI MORTALA.Intr-o ora am zambit,am ras,am plans si in final m-am bucurat sa descopar ca nu este nimic in zadar.
As avea multe sa-ti spun dar le pastrez pentru o zi cand esti mai pesimista si nu te mai vezi frumoasa ca in noaptea de revelion.