BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

sâmbătă, 23 mai 2009

Extraterestru printre noi

Stiu ca nu ar trebui sa fiu rea si sa primesc pe toata lumea cu aceiasi ochi insa nu ma pot abtine sa nu comentez de un baiat pe care l-am observat azi in Real care atragea atentia tuturor.
Era slab,cu obrajii trasi si ochii bulbucati iar circumferinta capului era destul de mare.Avea niste maini subtiri si...cel mai socant...pigmentul pielii VERDE.Nu acel verde care caracterizeaza iarba(sa nu exagerez) dar o tenta verzuie care il facea sa para exact ca un om din spatiu.Chiar colega mea mi-a atras atentia asupra lui si s-a exprimat:"Uite un extraterestru chiar in spatele meu!".Am ramas muta.Si se pare ca nu eram singura care avea o astfel de reactie.
Vad o gramada de oameni ciudati in fiecare zi.

Un comentariu:

joe spunea...

you're one of them