BAH...da volumul mai tare!

Imagineaza-ti ca esti intr-un univers paralel.De acolo, cuvintele au cu totul alt sens.Lasa-ti imaginatia sa-ti joace feste.Fiecare parte din prezent provine din trecut si se reflecta spre viitor.
Vizualizeaza...

Stuff...from my mind...

sâmbătă, 30 mai 2009

Cu ploaia in suflet


Griuri ude,
Visuri mute,
De sus cu stropi mari si greoi,
Pe trupu-mi firav se prelingeau.
Baltocile se mareau asemeni unui musuroi,
Picioarele ude si reci parca ma frigeau.
Pe sub umbrela, gandul imi ramse blocat
Imi imaginam o silueta care s-a evaporat.
Imi spala fiecare sentiment trait
Si undeva din spate aud un un lin fluierat.
Sterg geamul umed,admir lacrimile cerului.
Vreand sa-l privesc pe baiat cu coada ochiului.
Ma grabesc insa sa simt ploaia iar cere pe fata
Si ma schimonosesc ca o paiata.
Rad si plang...nici nu stiu ce e cu mine
Sper ca ploaia sa-mi intregeasca din farame.
M-as fi intins pe asfalt sa-i simt umezeala
Si sa acumulez in mine toata racecala.
Singura in acel pustiu cunoscut,
Simteam nevoia de cineva acut.
O gura pe care sa cada o picatura
"Desculti doar noi",ea sa imi spuna.
Copacii pareau veseli de fastul ploii
Iar eu razand in miezul noptii.

Un comentariu:

Aspirion spunea...

Pic, Pic, Pic.....vine masina ma stropit si nu zic nimic...e fain ce sa zic....Foarte tare poza:)